Тет-а-тет о programmatic

С 12:00 до 15:00 в неформальной обстановке (без лекций и официальных воркшопов, с напитком для активных людей «NON STOP») специалисты Amnet Ukraine ответят простым языком на вопросы гостей Future Lab, а также дадут рекомендации, на что важно обратить внимание при первом запуске рrogrammatic-рекламы. 

Экспертный совет:

Александра Булыгина, директор Amnet Ukraine

Виталий Ткалич, Sr. Programmatic Planner & PPC Head

 

Роман Жуков, Head of Programmatic Planning and Data

Почему нельзя пропустить эту возможность:

1.      Личная коммуникация тет-а-тет с экспертами всегда более эффективна, чем «вольное слушание» лекции на тему programmatic. Задать живые вопросы и сразу же получить на них ответы – это гарантированный шаг в развитие своей экспертизы. Даже если вы не успевали/не решались их задать публично.

2.  Сориентироваться, что необходимо для запуска первого programmatic и как работать с базами данных через programmatic-каналы – это то, с чем уйдет каждый гость Future Lab 2017.

 

3. Первым узнать о новинках рынка, подслушать чужие вопросы и уйти с конкретными идеями для своей компании. А такое случается не часто. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.