Теперь людей можно идентифицировать по сердцебиению. С двухсот метров

Распознавание лиц и цифровой отпечаток – это и так уже повод насторожиться. А теперь Пентагон разработал способ, позволяющий дистанционно распознавать и отслеживать людей по их сердцебиению.

Пульс не менее уникален, чем отпечаток пальца, а определить его можно и дистанционно. К тому же, в отличие от того же распознавания лиц, сердцебиение сложнее спрятать.

Технологию создали в Пентагоне, чтобы идентифицировать бойцов в зонах военных действий. Инфракрасный лазер считывает нужную информацию с расстояния до 200 метров. А со временем эту дистанцию можно будет еще увеличить.

Лазер Jetson использует технику виброметрии, которая позволяет измерить колебания поверхности. В частности, поверхности тела от ударов сердца. То есть пульс можно замерить прямо сквозь тонкую одежду, например, рубашку. Плотная одежда, вроде куртки, может, однако, стать помехой.

Исследователи говорят, что эта технология гораздо точнее распознавания лиц, которое то и дело ошибается, если речь идет о женщинах или темнокожих людях. А идентификация по пульсу точна в 95% случаев.

И хотя разработчики утверждают, что это упростит тем же врачам диагностику сердечных заболеваний, факт остается фактом: в современном обществе надзора не избежать.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...