Текила в рюмку, отходы – в автомобиль

Ford Motor Company и фирма Jose Cuervo изучают возможность использования побочного продукта агавы, остающегося при производстве текилы, для изготовления деталей машин. Точнее, для создания биопластика, который сможет применяться в автомобилях. «Хосе Куэрво» — это старейший бренд национального напитка в Мексике. 

Биопластик может сгодиться для изготовления элементов интерьера и экстерьера: изоляции электропроводки, деталей системы кондиционирования и отсеков для хранения. Первичные испытания показали высокий потенциал материалов. 

Компания  Ford известна экспериментами в этой области,  исследования в области возобновляемых материалов для производства своих автомобилей проводились еще в 2000 году. Сейчас Ford применяет восемь видов эко-материалов: пеноматериал на основе сои, касторовое масло, пшеничная солома, волокна гибискуса коноплевого, целлюлозу, дерево, кокосовое волокна и рисовые отруби. Такое ощущение, что машины уже съедобными стали.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...