• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Subway: рекорд з продажів за 8 років

22 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Subway: рекорд з продажів за 8 років
Share on FacebookShare on Twitter

Рекламна кампанія «Eat Fresh Refresh», започаткована 13 липня, представляє найбільші зміни в меню за всю історію компанії Subway. Загальний обсяг продажів у ресторанах США у серпні збільшився на 4% у порівнянні з показниками 2019 року.
Очікується, що мережа ресторанів перевищить свій план продажів більш ніж на 1 мільярд доларів, що є необхідним стимулом після того, як вона відстала в цій категорії.

Subway встановлює прямий зв’язок між стратегією «Eat Fresh Refresh» та збільшенням продажів у літній період, включаючи найвищі середні тижневі обсяги операцій за вісім років. Планований багаторічний капітальний ремонт торкнеться всього бізнесу мережі: оновлення меню складається з 11 нових і покращених інгредієнтів, шести нових або бутербродів, як буде повернено, та чотирьох оновлених фірмових бутербродів. Бренд одночасно реконструює магазини та впроваджує оновлену візуальну ідентичність, а також надає більший пріоритет цифровим можливостям, які стали обов’язковими для ресторанів під час пандемії, з коригуванням своєї платформи для замовлення та дебютом служби прямої доставки.

Subway

Зміни в операційній сфері бізнесу доповнюються тим, що компанія оприлюднила її, як «нескінченну» маркетингову кампанію. Subway вибрало список відомих спортсменів, таких як Serena Williams, Tom Brady, Steph Curry та Megan Rapinoe, щоб популяризувати переобладнання для споживачів. Серія телевізійних оголошень під назвою «Це занадто багато для одного прессекретаря» висміює масштаби кампанії, коли посли наступають один на одного.

Subway припускає, що споживачі готові до модернізації. В опитуванні, проведеному серед 66 000 клієнтів, 83% повідомили, що користуються оновленнями меню.

«Ми отримуємо надзвичайно позитивну реакцію наших гостей щодо всього нового в Subway», — сказав David Liseno, керівник франшиз у центрі штату Нью-Йорк.

Деякі дослідження виявили негативні відгуки представників Subway. У серпневому опитуванні, проведеному компанією Piplsay, було виявлено, що майже половина (45%) споживачів США заявили, що Subway має відмовитися від Rapinoe. Rapinoe викликала обурення через її рішення стати на коліна під час Олімпійських ігор у Токіо на знак протесту проти расизму.

Джерело


Читайте також:

McDonald’s скоротить кількість пластику до 2025 року

Теги: брендингрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.