«Стоп мейк-ап. Води безопасно!» – рекламная кампания от «Хонда Украина»

Естественно, в основном водители обоих полов стараются быть ответственными и внимательными – от этого зависит жизнь и здоровье их самих, их пассажиров, а также пешеходов. Но иногда на дороге попадаются водители, которые, видимо, не осознают всю опасность отвлечения за рулем. Например, одно из первых мест среди причин дорожно-транспортных происшествий с участием женщин-водителей занимает макияж за рулем. 

Компания Honda не только занимается продажей автомобилей, но также и считает своим долгом прикладывать усилия для повышения безопасности на дорогах. Так, в 1970 году компания открыла в Японии первый Департамент безопасного вождения. С тех пор в учебных центрах Honda в 36 странах мира прошли обучение более 5 миллионов человек.

В свою очередь, «Хонда Украина» подхватывает эстафету и надеется своей рекламной кампанией привлечь внимание женщин-водителей, склонных отвлекаться за рулем на макияж, на опасность такого занятия, и призвать их быть внимательнее и с большей ответственностью относится к вождению автомобиля. Серия рекламных постеров будет размещена в официальных дилерских центрах Honda.

Благодарим креативное агентство Geometry Global Ukraine за создание рекламных принтов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...