«Стоп мейк-ап. Води безопасно!» – рекламная кампания от «Хонда Украина»

Естественно, в основном водители обоих полов стараются быть ответственными и внимательными – от этого зависит жизнь и здоровье их самих, их пассажиров, а также пешеходов. Но иногда на дороге попадаются водители, которые, видимо, не осознают всю опасность отвлечения за рулем. Например, одно из первых мест среди причин дорожно-транспортных происшествий с участием женщин-водителей занимает макияж за рулем. 

Компания Honda не только занимается продажей автомобилей, но также и считает своим долгом прикладывать усилия для повышения безопасности на дорогах. Так, в 1970 году компания открыла в Японии первый Департамент безопасного вождения. С тех пор в учебных центрах Honda в 36 странах мира прошли обучение более 5 миллионов человек.

В свою очередь, «Хонда Украина» подхватывает эстафету и надеется своей рекламной кампанией привлечь внимание женщин-водителей, склонных отвлекаться за рулем на макияж, на опасность такого занятия, и призвать их быть внимательнее и с большей ответственностью относится к вождению автомобиля. Серия рекламных постеров будет размещена в официальных дилерских центрах Honda.

Благодарим креативное агентство Geometry Global Ukraine за создание рекламных принтов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...