Сто километров под колесами

4 сентября в Киеве пройдет большое спортивное соревнование — гонка на велосипедах протяженностью в 100 км. Состязание пройдет уже в третий раз.

Чтобы принять участие в гонке, в Украину съезжаются как профессионалы — чемпионы и призеры Олимпийских игр, этапов Tour de France, так и любители — велосипедисты со всего СНГ. Организаторы надеются, что Велосотка займет почетное место украинского Tour de France.

В гонке могут принять участие, как профессионалы, так и любители — и женщины и мужчины. Единственный критерий — наличие велосипеда. Награждение будет проходить в 27 категориях, зависящих от типа велосипеда и возраста участника. Все участники награждаются грамотами, а пришедшие раньше всех – медалями.

Креативную поддержку осуществляет агентство Tabasco, которое разработало ряд макетов для гонки. На них изображена велосипедная цепь протяженностью в 1 километр, где каждая деталь собрана и разбросана по макету вручную.

 Над дизайном работали:

Кирилл Бондаренко — арт-директор Tabasco

Александр Коптев — копирайтер Tabasco

Евгений Сажнев, Юрий Шипота — дизайнеры Tabasco 

 Продюсер – Ольга Жегулина

Wizard – Кирилл Мартаков 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...