Ставка на виртуальную реальность

Пока известно лишь о том, что Apple набрала большую команду экспертов (несколько сотен человек) в области виртуальной и дополненной реальности для создания нового устройства.

Как отмечается, некоторые из них работали в компании Lytro: разрабатывали камеру, способную изменять фокус на уже отснятой фотографии, часть команды пришла из проекта Microsoft Hololens (очки виртуальной реальности). Компания уже пыталась создать нечто подобное в этой области, но позже отказалась от проекта. Незадолго до этого Finacial Times стало известно, что на работу в Apple пришел профессор Дуг Боуман, один из ведущих специалистов в области виртуальной реальности в США.

Новый проект компании может стать конкурентом Google Cardboard, Oculus Rift, Microsoft Hololens. Это будет своевременным прорывом после того, как в этом месяце Apple, несмотря на рекордную прибыль, спрогнозировала первое за 13 лет падение доходов в связи с тем, что продажи iPhone достигли своего предела.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.