Стартует акция «Свій до свого по своє"

С 22 октября 2014 по 1 января 2015 года Интернет-агентство «МI6» проводит акцию для производителей украинских товаров «Свій до свого по своє» .

Акция призвана помочь в развитии украинскому производству и бизнесу в целом. Распространяется она на  производителей украинских товаров и услуг.

Согласно правилам акции украинские производители, получают право на 30% бонус на размещение любого типа баннера на сайтах bigmir)net, tochka.net, i.ua, smak.ua, forbes.ua, football.ua, isport.ua, gloss.ua, dengi.ua, kp.ua, vgorode.ua, tv.ua, aif.ua, korrespondent.net,  а также бонусы в 30% на рекламу в тизерной сети MediaTraffic.com.ua (на сайтах bigmir)net, tochka.net, i.ua, smak.ua, gloss.ua).

«Мы всегда думаем о своих клиентах, а последние несколько месяцев очень часто размышляли над тем, как поддержать украинских производителей. И решение было найдено, мы запустили акцию «Свій до свого по своє», которая призвана служить  опорой украинскому бизнесу, в непростое для страны время. » – говорит Светлана Козачище, директор интернет-агенества МI6.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.