Стартует акция «Свій до свого по своє"

С 22 октября 2014 по 1 января 2015 года Интернет-агентство «МI6» проводит акцию для производителей украинских товаров «Свій до свого по своє» .

Акция призвана помочь в развитии украинскому производству и бизнесу в целом. Распространяется она на  производителей украинских товаров и услуг.

Согласно правилам акции украинские производители, получают право на 30% бонус на размещение любого типа баннера на сайтах bigmir)net, tochka.net, i.ua, smak.ua, forbes.ua, football.ua, isport.ua, gloss.ua, dengi.ua, kp.ua, vgorode.ua, tv.ua, aif.ua, korrespondent.net,  а также бонусы в 30% на рекламу в тизерной сети MediaTraffic.com.ua (на сайтах bigmir)net, tochka.net, i.ua, smak.ua, gloss.ua).

«Мы всегда думаем о своих клиентах, а последние несколько месяцев очень часто размышляли над тем, как поддержать украинских производителей. И решение было найдено, мы запустили акцию «Свій до свого по своє», которая призвана служить  опорой украинскому бизнесу, в непростое для страны время. » – говорит Светлана Козачище, директор интернет-агенества МI6.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...