Стартап закрыт. Все ушли в Apple

Глава пострадавшего стартапа Mission Motors Дерек Кауфман обвинил в банкротстве своего детища Apple, поскольку компания агрессивно переманивала его сотрудников. Компания Mission Motors собиралась выпускать электрические байки, но до реализации дело так и не дошло – стартап прекратил деятельность в мае текущего года.

Кауфман сообщил Reuters, что купертиновцы переманили к себе 15 специалистов и из-за этого компания потеряла финансирование осенью прошлого года. Среди них, по словам Кауфмана, были замечательные инженеры электрических установок, без которых стартап не внушал доверия инвесторам. Тогда же отчаявшиеся сотрудники начали покидать Mission Motors и идти работать в Tesla, Google, Harley Davidson и другие масштабные компании.

Дерек Кауфман считает, что если бы не переманивание сотрудников в Apple, его стартап был бы до сих пор на плаву. Но инженеры верили в него не так сильно, как создатель.

Хотя и Apple не безгрешна. Ранее компанию обвиняли в агрессивном переманивании такие компании, как Ford и Mercedes-Benz, а также производитель батарей для электромобилей A123. Элон Маск недавно назвал Apple «кладбищем Tesla» и сообщил, что к купертиновцам уходят те, кто не справился с работой в Tesla. Ведь, по словам Маска, чтобы быть инноватором недостаточно нового карандаша или iPad покрупнее. Глава Tesla также подчеркнул, что создавать автомобили гораздо сложнее, чем смартфоны или часы, но похвалил Apple за стремление заняться электрокарами.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...