Starcom виграв медіа тендер Coca-Cola в Україні
“Перемога в цьому тендері є для нас великим досягненням, і я переконаний, що вона покладе початок довготривалому й плідному співробітництву, – ділиться враженнями директор Starcom Енвер Кікава. – Я щиро вдячний команді агентства, яка доклала неймовірних зусиль, щоб виграти у боротьбі з сильними опонентами”.
 
З 1 січня 2017 року Starcom забезпечуватиме медіа планування й розміщення реклами усіх брендів The Coca-Cola Company в Україні. Для  Publicis One це особливо важливо, оскільки креативну складову успішної роботи  Coca-Cola на нашому ринку вже довгий час забезпечує інше агентство групи – Saatchi & Saatchi Ukraine.
 
Генеральний директор Publicis One Олег Попенко додає: “Ця перемога доводить успішність інтегрованого підходу Publicis One, завдяки якому усі актуальні можливості групи були задіяні для підсилення позицій агентства Starcom у тендері. Ми з нетерпінням чекаємо на початок співпраці, щоб реалізувати переваги єдиної крос-функціональної команди, зосередженої на досягненні цілей компанії Coca-Cola”.
 
Завдяки виграному тендеру Україна долучається до двох десятків ринків, на яких The Coca-Cola Company обрала для себе медіа партнером мережу агентств Starcom.
 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти

Нещодавні дослідження показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі ...

Спецпроєкт BAKOTECH про дівчат в IT: погляд зсередини

22 квітня відзначається День дівчат в IT. До цього дня спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль ...

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...