“Перемога в цьому тендері є для нас великим досягненням, і я переконаний, що вона покладе початок довготривалому й плідному співробітництву, – ділиться враженнями директор Starcom Енвер Кікава. – Я щиро вдячний команді агентства, яка доклала неймовірних зусиль, щоб виграти у боротьбі з сильними опонентами”.
З 1 січня 2017 року Starcom забезпечуватиме медіа планування й розміщення реклами усіх брендів The Coca-Cola Company в Україні. Для Publicis One це особливо важливо, оскільки креативну складову успішної роботи Coca-Cola на нашому ринку вже довгий час забезпечує інше агентство групи – Saatchi & Saatchi Ukraine.
Генеральний директор Publicis One Олег Попенко додає: “Ця перемога доводить успішність інтегрованого підходу Publicis One, завдяки якому усі актуальні можливості групи були задіяні для підсилення позицій агентства Starcom у тендері. Ми з нетерпінням чекаємо на початок співпраці, щоб реалізувати переваги єдиної крос-функціональної команди, зосередженої на досягненні цілей компанії Coca-Cola”.
Завдяки виграному тендеру Україна долучається до двох десятків ринків, на яких The Coca-Cola Company обрала для себе медіа партнером мережу агентств Starcom.
25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...
Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...
З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...
Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...