Составлен рейтинг стран с наиболее качественным интернетом

Британский сайт, оценивающий качество интернет-соединения, составил рейтинг стран по скорости широкополосного интернета.

Первое место в рейтинге занял Сингапур, в то время как Швеция и Дания заняли второе и третье места соответственно. На четвертом месте расположилась Норвегия, далее следуют Румыния, Бельгия, Нидерланды, Люксембург и Венгрия.

Для составления рейтинга специалисты за 12 месяцев в 200 странах и регионах проводили исследование, в рамках которого замеряли, сколько времени уйдет на скачивание фильма в пять гигабайт при среднем значении скорости подключения в стране.

Представители рейтинга указывают, что по сравнению с прошлым годом средняя скорость интернет-подключения в мире выросла на 23%.
Источник

Заглавное изображение: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.