Sony выпустит 19-мегапиксельную камеру для селфи в форме бутылки парфюма

Компания Sony тестирует камеру для съёмки высококачественных селфи с 19-мегапиксельным сенсором и формой бутылки для парфюма.

Китайские девушки одержимы селфи, и в последнее время они всё чаще используют для своих смартфонов чехлы, напоминающие по форме бутылки с дорогим парфюмом. По данным Engadget, компания Sony решила отреагировать на этот тренд и выпустить бескомпромиссную камеру подобного формата.

Тизер на сайте технологического гиганта сообщает, что устройство будет анонсировано 22 августа, однако его характеристики уже попали в сеть. По данным японского сайта Digicame Info, камера получит 19-мегапиксельный сенсор формата 1/2,3 дюйма и оптику, эквивалентную объективу 23 mm f/2.

Устройство, которое по характеристикам больше напоминает профессиональные камеры вроде GoPro, получит поддержку Wi-Fi и NFC, поэтому передача данных на смартфон будет максимально простой. На момент написания заметки устройство активно тестируется китайскими моделями, о чём свидетельствуют многочисленные фото в местной социальной сети Weibo.

В последнее время массовая одержимость селфи всё чаще приводит к созданию новых устройств специально для съёмки подобных фото. Например, в начале августа в сети появились первые снимки селфи-смартфона от Nokia с качественной 5-мегапиксельной фронтальной камерой.

Источник: www.upakovano.ru

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...