Соки Rich Kids появились на полках в новом дизайне
Так, в ходе подготовки кампании, самыми долго обсуждаемыми вопросами были не стратегия или идея рекламной кампании, а  «почему стикер с мячом находится в Китае?» (правильный ответ: именно Китай, а не Англия  – родина футбола) и Мексика – это все-таки Южная или Северная Америка (попробуйте ответить, не заходя в Википедию:)?.
 
Стикеры на задней стороне упаковок не только связаны с приключениями героев. С их помощью можно создавать авторские дизайны, перевоплощая героев, или играть  с ними, вклеивая в альбомы из мультипаков.
 
Стратегия всей новой коммуникации, как и конкретные дизайны упаковок, разработаны рекламным агентством J&I Advertising, в результате победы в тендере на креативное обслуживание Rich Kids.
 
«Мы верим, что это стратегия, как и новые герои, близки современным детям и их родителям. Они – как любимые учителя – обучают, развлекая», – отмечает Соня Тодорова, маркетинг-директор CocaCola Helenic

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...