Соцсеть Ello – "Фэйсбук без рекламы"

Создатели социальной сети Ello обещают стать новым Фэйсбуком, только без рекламы.Соцсеть Ello набирает популярность. Пользователи выбирают ее за отсутствие рекламы и политики по охране персональных данных (не передаются третьим лицам).  Зарегистрироваться в Ello можно только по приглашению “друга”, имеющего там аккаунт. Поэтому на данный момент в листе ожидания стоит более тысячи желающих присоединиться к сети. 

Внешне Ello напоминает упрощенный гибрид Твиттера, Google+, Tumbler и Фэйсбука. Новости публикуются на двух лентах: для друзей («Friends») и прочей информации («Noise»). Записи пользователей доступны всем. Они также могут иметь ссылки на внешние ресурсы. Окупать сеть владельцы Ello планируют, продавая своим пользователям дополнительные премиум-функции. На данный момент социальная сеть работает в бета-версии.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».