Соцсеть для тех, кому за…
 

«Множество пожилых людей хотели бы проводить свое время интересно и продуктивно, но им просто не с кем. Наш продукт позволяет им находить друзей или целые компании для совместных увлечений, путешествий и так далее», — объясняет Марси Ройо (Marcie Rogo), сооснователь Stitch.

Собственно, в этом ключевое отличие Stitch от обычных сайтов знакомств — пользователи сервиса создают и участвуют в групповых событиях, планируют совместные мероприятия. В настоящее время у соцсети уже 20 тысяч активных пользователей и около 50 активных сообществ.

Помимо бесплатной регистрации, Stitch предлагает премиум-аккаунт за $60 в месяц, который имеет такие опции, как неограниченное количество просмотров профилей, продвигаемая позиция профиля, а также прямые телефонные звонки с сайта. В компании утверждают, что около 10% всех регистраций являются платными.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...