«Сочный Пробег» вместе с Sandora, «Садочок» и «Сандорик»

Во время прошлогоднего Пробега Sandora и «Садочок» даже установили «самый сочный рекорд». Это была самая массовая дегустация сока в Украине — участники и гости праздника выпили 18 877 стаканов полезного и вкусного сока за шесть часов! За установлением рекорда наблюдали представители Книги рекордов Украины, которые официально зафиксировали результат.

Соковые бренды Sandora, «Садочок» и «Сандорик» с радостью принимают участие в социальных проектах, направленных на популяризацию здорового образа жизни, и поддерживают задачу организаторов Пробега — помочь маленьким пациентам Центра детской кардиологии и кардиохирургии МЗ Украины.

На территории Пробега будут установлены дегустационные стойки, где каждый желающий сможет подкрепиться стаканчиком вкусного и полезного сока. А на детской площадке «Сандорик» и «Садочок» проведут весёлые конкурсы для детей и разыграют вкусные призы!

«Бренды Sandora, «Садочок» и «Сандорик» всегда выступают за здоровый образ жизни, поэтому принимают участие в такого рода социальных проектах. Мы верим, что  наша активность привлечет внимание украинцев к такому замечательному и полезному напитку как сок и поможет привить хорошую привычку пить его каждый день», — комментирует руководитель группы торговых марок Екатерина Ульянова.

Ирина Кузнецова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...