Собака-робот Sony Aibo теперь может патрулировать дом и находить в нем нужных людей

Стремясь расширить возможности своей новой модели собаки-робота, компания Sony объявила о введении новой функции «Aibo Patrol». Sony описывает эту функцию как смесь охраны и развлечения, которая позволит с помощью робособаки лучше присматривать за домом.

Теперь через приложение «My Aibo» в память робота можно занести до 10 лиц. Правда, не из списка «их разыскивает полиция», а родственников и друзей, которые часто бывают в гостях. После чего собака Aibo по команде хозяина сможет обойти дом и найти нужного человека, поиграть с ним и даже осмотреть гостевую комнату и «доложить» о ее состоянии.

Так что «Aibo Patrol» не превращает Aibo в кровожадного сторожевого пса, способного растерзать незадачливого грабителя (а жаль). Скорее, это еще одна функция, благодаря которой счастливые владельцы пластикового компьютеризированного щенка, возможно, наконец перестанут спрашивать себя, стоило ли это удовольствие выложенных за него 2 900 долларов.

Последующие обновления, запланированные на июнь этого года, предусматривают расширенное дистанционное управление, больше памяти, отведенной роботу под хранение фотографий, и многое другое.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...