Собака-робот Sony Aibo теперь может патрулировать дом и находить в нем нужных людей

Стремясь расширить возможности своей новой модели собаки-робота, компания Sony объявила о введении новой функции «Aibo Patrol». Sony описывает эту функцию как смесь охраны и развлечения, которая позволит с помощью робособаки лучше присматривать за домом.

Теперь через приложение «My Aibo» в память робота можно занести до 10 лиц. Правда, не из списка «их разыскивает полиция», а родственников и друзей, которые часто бывают в гостях. После чего собака Aibo по команде хозяина сможет обойти дом и найти нужного человека, поиграть с ним и даже осмотреть гостевую комнату и «доложить» о ее состоянии.

Так что «Aibo Patrol» не превращает Aibo в кровожадного сторожевого пса, способного растерзать незадачливого грабителя (а жаль). Скорее, это еще одна функция, благодаря которой счастливые владельцы пластикового компьютеризированного щенка, возможно, наконец перестанут спрашивать себя, стоило ли это удовольствие выложенных за него 2 900 долларов.

Последующие обновления, запланированные на июнь этого года, предусматривают расширенное дистанционное управление, больше памяти, отведенной роботу под хранение фотографий, и многое другое.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...