Смарт-четки (кликнуть, чтобы помолиться)

Католическая церковь решила взять пример с Силиконовой долины и изобрести гаджет, чтобы привлечь больше последователей.

Электронные четки «Кликнуть, чтобы помолиться» (Click to Pray) – это нательное смарт-устройство, созданное ватиканской организацией Pope’s Worldwide Prayer Network. Чтобы активировать его, достаточно перекреститься.

Смарт-четки состоят из 10 агатовых и гематитовых бусин, к которым крепится крестик с электронной начинкой. В нем хранятся данные, которые позволяют четкам работать с соответствующим мобильным приложением.

Пользователи могут выбрать несколько молитвенных программ. Когда молитва начинается, четки показывают продвижение пользователя по подборке различных мистерий и запоминают каждый завершенный цикл молитв, пояснили в Ватикане.

Приложение сопровождает молитву тематической музыкой, повествованием, изображениями и другим контентом. Оно также фиксирует количество молитв и общее время, проведенное в молитве.

Кроме того, четки могут выполнять функцию фитнес-трекера, подсчитывая шаги, калории и пройденное расстояние. Стоят они 99 евро.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...