Сколько ты стоишь?

Провокационный вопрос, ставший ключевым сообщением кампании, звучит прямолинейно и несколько дерзковато — «сколько ты стоишь?» — спрашивает Университет у достопочтенной публики.

И тут дело всё в том, что по своей сути люди, работающие или желающие работать в системном бизнесе, привыкли к монетизации всего и вся, при этом забывая о собственной стоимости, стоимости Личности, Человека, в конце концов.

1413627545843 187124 - Сколько ты стоишь?

Но денежной ли или материальной ли стоимостью интересуется Университет?

Может так оказаться, что мы сто́им 20 часов общения с друзьями в месяц и, всего лишь, 3 часа времени, что называется, на себя. Достаточно просто взглянуть на вопрос с другого ракурса. Ракурса саморазвития и фундаментальных ценностей, которые помогут осознать себя счастливым с новыми приоритетами.

Сопровождением бизнеса Open University в Украине опекается независимое агентство Royal Advertising, которое знает не только сколько кто сто́ит, а то — сколько кто себе стоит.    

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».