Провокационный вопрос, ставший ключевым сообщением кампании, звучит прямолинейно и несколько дерзковато — «сколько ты стоишь?» — спрашивает Университет у достопочтенной публики.

И тут дело всё в том, что по своей сути люди, работающие или желающие работать в системном бизнесе, привыкли к монетизации всего и вся, при этом забывая о собственной стоимости, стоимости Личности, Человека, в конце концов.

Но денежной ли или материальной ли стоимостью интересуется Университет?

Может так оказаться, что мы сто́им 20 часов общения с друзьями в месяц и, всего лишь, 3 часа времени, что называется, на себя. Достаточно просто взглянуть на вопрос с другого ракурса. Ракурса саморазвития и фундаментальных ценностей, которые помогут осознать себя счастливым с новыми приоритетами.

Сопровождением бизнеса Open University в Украине опекается независимое агентство Royal Advertising, которое знает не только сколько кто сто́ит, а то — сколько кто себе стоит.    

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...