SKLO – футболки з мікрофіброю для протирання окулярів та об‘єктивів

Ви колись протирали окуляри футболкою? Можете не казати, знаємо, що завжди так робите. І ви не одні. За уявною статистикою цим займається кожен українець.

Віталій Капустян та Ілля Янковський побачили у цьому не просто звичку, а можливість. Так народився проект SKLO.

SKLO – функціональні футболки з мікрофіброю, спеціальним матеріалом для протирання скла. Призначені для протирання окулярів, об’єктивів, смартфонів, годинників, пейджерів, тамагочі. В першу чергу окулярів. Вставка з мікрофібри знаходиться зліва внизу. Таке розміщення дозволяє найзручніше протирати окуляри на ходу. Тепер можна не носити з собою клаптик мікрофібри або псувати окуляри звичайною футболкою.

 

Цього року Віталій та Ілля представлятимуть Україну в Каннах на найбільшому фестивалі креативу Cannes Lions. Хлопці виграли український відбір для молодих креаторів Young Lions Competitions і тепер, до 20 травня, збирають €3420 для оплати акредитацій. Щоб зібрати гроші копірайтери створюють різні проекти і SKLO – один з них.

Купивши SKLO ви не тільки отримаєте зручну та функціональну футболку для літа, а й зробите свій внесок в розвиток українського креативу. З іншими проектами по збору коштів для поїздки ви можете ознайомитись на особистих сторінках Віталія та Іллі у Facebook.

SKLO

Колір футболки: білий

Колір мікрофібри: чорний

Матеріал: бавовна + мікрофібра

Модель: оверсайз

Стать: унісекс

Розміри: S, M, L, XL

Ціна: 600 грн (€20)

ВАЖЛИВО!

На футболки діє лише передплата. Кожен, хто зробить передплату на футболку, отримає її в кінці червня. Дедлайн передплати футболок: 20 травня 2019 року. 

Посилання:

https://www.facebook.com/skloclothing

https://www.instagram.com/sklo_clothing

https://skloclothing.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

До Китайського Нового року студія Юрка Гуцуляка підготувала жовану листівку

12 лютого за китайським календарем наступає Рік Вола. Студія Юрка Гуцуляка вирішила несподівано привітати своїх друзів та парнерів. Всі вони ...