Шоколадный чайник

 Превратится ли он в шоколадную воду при закипании воды? Станет ли носик настолько вязким, что помешает наливанию чая? Со всеми этими сложностями столкнулась команда специалистов из корпорации Nestlé, когда она попыталась определить эффективность мифического кулинарного устройства.

1410335417123 236172 - Шоколадный чайник

Фото: mirror.co.uk

Спустя шесть недель планирования и подсчётов, а также несколько неудавшихся прототипов, мастер-шоколатье Джон Костелло и его команда в Nestlé Product Technology Centre, создали идеальный чайник из шоколада. Они решили использовать тёмный шоколад с 65% содержанием какао. Такой шоколад имеет лучшее содержание жиров, позволяющее ему остаться в твёрдом состоянии.

После этого в силиконовой форме был сделан превосходный чайник. Процесс производства занял более двух с половиной часов.

1410335417680 803183 - Шоколадный чайник

Фото: mirror.co.uk

Заваривание чая было снято на видео для программы The One Show, выходящей на канале BBC. Ведущий Марти Джопсон налил вскипячённую воду в чайник и добавил пару пакетиков с чаем. Хорошие новости: чайник не расплавился мгновенно. Чай заваривался примерно две минуты. По словам Костелло, если не размешивать чай внутри, шоколад на внутренних стенках плавится, но не двигается. Поэтому чай получает лишь привкус шоколада.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».