Шоколадный чайник

 Превратится ли он в шоколадную воду при закипании воды? Станет ли носик настолько вязким, что помешает наливанию чая? Со всеми этими сложностями столкнулась команда специалистов из корпорации Nestlé, когда она попыталась определить эффективность мифического кулинарного устройства.

Фото: mirror.co.uk

Спустя шесть недель планирования и подсчётов, а также несколько неудавшихся прототипов, мастер-шоколатье Джон Костелло и его команда в Nestlé Product Technology Centre, создали идеальный чайник из шоколада. Они решили использовать тёмный шоколад с 65% содержанием какао. Такой шоколад имеет лучшее содержание жиров, позволяющее ему остаться в твёрдом состоянии.

После этого в силиконовой форме был сделан превосходный чайник. Процесс производства занял более двух с половиной часов.

Фото: mirror.co.uk

Заваривание чая было снято на видео для программы The One Show, выходящей на канале BBC. Ведущий Марти Джопсон налил вскипячённую воду в чайник и добавил пару пакетиков с чаем. Хорошие новости: чайник не расплавился мгновенно. Чай заваривался примерно две минуты. По словам Костелло, если не размешивать чай внутри, шоколад на внутренних стенках плавится, но не двигается. Поэтому чай получает лишь привкус шоколада.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...