Школа денежных переводов MasterCard MoneySend
Многие украинцы не знают о существовании денежных онлайн-переводов или считают их
сложными и небезопасными, боятся совершить ошибку и потерять деньги. Aimbulance и MasterCard
решили убедить их, что система интернет-переводов MoneySend надежна и удобна в
использовании

Основным сегментом целевой аудитории онлайн-переводов выбрали студентов, ведь они часто
нуждаются в срочной финансовой поддержке. При этом молодежи неудобно просить помощи у
родителей и получать передачку с пирожками вместо денег или почтовый перевод через несколько
дней. С MasterCard MoneySend родители могут перебросить деньги на карту детям в считанные
минуты. Надо только научить их пользоваться системой.

Мы создали школу денежных переводов MasterCard MoneySend — онлайн-игру, где три
эксцентричные бабули задавали пользователям вопросы о денежных переводах. Когда студент
справлялся с вопросами бабуль, он мог научить пользоваться MoneySend кого угодно. А если все
ответы были верными, у него был шанс получить настоящий денежный перевод на свою карту.

Результаты: 

– 41 063 пользователей прошли школу MasterCard MoneySend

– Пользователи сгенерировали 3 532 880 earned media контактов

– Желание воспользоваться услугой выросло на 8% среди всей ЦА

MasterCard

Marketing Leader — Natalia Baidala

Aimbulance

Chief Strategy Officer — Roman Havrysh

Creative Director — Volodymyr Smirnov

Media Director — Dmytro Kudinov

Account Manager — Tetiana Demska

Creative Producer — Lana Barabanova

Strategic Planner — Evgen Gavrylychenko

Leading Copywriter — Serafima Kutsenko

Copywriter/Creator — Anya Novozhylova

UX Designer — Inna Sydoruk

Designer — Roman Sapielkin

Web Production — Youshido

Production of the video

Director — Olga Babich

DOP — Vlad Fishez

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.