Шампанское мечты

Вдохновлённая примером Марии-Антуанетты, грудь которой послужила моделью для создания первого фужера «купе» в конце XVIII века, британская художница Джейн МакАдам Фрейд создала «купе» из слепка левой груди Мосс.

Бокал имеет удлинённую ножку, а внешняя сторона чаши оформляется сложным узором в стиле арт-деко. На основании бокала «купе» присутствует автограф модели,

«Я с радостью участвовала в этом проекте, — рассказала Мосс. — Это большая честь быть наравне с Марией-Антуанеттой. Она была очень интригующей и озорной личностью». В честь 40-летнего юбилея супермодели к художнице обратился ресторан 34, расположенный в престижном лондонском районе Mayfair с просьбой создать фужер «купе». Мосс представит посвящённые ей фужеры 8 октября в зале Emin room, расположенном над рестораном 34. В бокалы будет разливаться последний продукт от Dom Pérignon P2-1998 (ребрендинг Oenothèque). Вместе с бутылкой 1995 Oenothèque, фужер «купе» будет стоить 2 123 фунта стерлингов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.