Шампанское мечты

Вдохновлённая примером Марии-Антуанетты, грудь которой послужила моделью для создания первого фужера «купе» в конце XVIII века, британская художница Джейн МакАдам Фрейд создала «купе» из слепка левой груди Мосс.

Бокал имеет удлинённую ножку, а внешняя сторона чаши оформляется сложным узором в стиле арт-деко. На основании бокала «купе» присутствует автограф модели,

«Я с радостью участвовала в этом проекте, — рассказала Мосс. — Это большая честь быть наравне с Марией-Антуанеттой. Она была очень интригующей и озорной личностью». В честь 40-летнего юбилея супермодели к художнице обратился ресторан 34, расположенный в престижном лондонском районе Mayfair с просьбой создать фужер «купе». Мосс представит посвящённые ей фужеры 8 октября в зале Emin room, расположенном над рестораном 34. В бокалы будет разливаться последний продукт от Dom Pérignon P2-1998 (ребрендинг Oenothèque). Вместе с бутылкой 1995 Oenothèque, фужер «купе» будет стоить 2 123 фунта стерлингов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.