Сделано для музыки

 В рамках кампании был разработан новый дизайн банок, который отражает оформление групповой упаковки. Впервые Budweiser использует музыкальный дизайн для оформления банок. Новые баночки появятся в розничных магазинах Великобритании и магазинах шаговой доступности. На баночках сохранятся фирменные красный и белый цвета, а также появится логотип Made for Music.

Вслед за успешной реализацией новых упаковочных форматов, посвящённых Чемпионату мира по футболу 2014, Budweiser выпускает удобные групповые упаковки по 18 баночек и по шесть бутылок, оформленные в стиле кампании Made for Music. Инициатива Made for Music в этом году поддерживается глобальной кампанией с участием Jay Z. Реализована она будет в более чем 85 странах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.