Що повинні знати компанії-рекламодавці у зв`язку зі змінами законодавства про піратство: незнання не звільняє від відповідальності

Нещодавно на законодавчому рівні в Україні відбулися зміни, які мають вплив на кожну компанію, що розміщує рекламу в онлайн-просторі. Іноді менеджер несвідомо робить маркетингові кроки, не замислюючись над тим, до яких наслідків це може призвести. Іноді директори не знають, що їх реклама розміщена на піратських ресурсах. Але у сьогоднішніх реаліях відповідальність за це нести саме керівнику. Як не допустити цього? Як захистити себе від «солодкої» співпраці з ненадійними партнерами?

15 червня Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК), Українська Антипіратська Асоціація (УАПА), Європейська бізнес асоціація (ЕBA) та Ініціатива «Чисте небо» запрошують вас відвідати захід  «Що повинен знати рекламний ринок у зв`язку зі змінами законодавства про піратство: незнання не звільняє від відповідальності» та разом обговорити безпечну модель співпраці.

Програма заходу складається з наступних блоків та питань:

З 10:00 до 11:30

·         Міжнародний досвід боротьби з онлайн-піратством, і як це стосується України

·         Політика Європейського Союзу по відношенню до порушення інтелектуальної власності

·         Які зміни відбулись в українському законодавстві та який це має вплив на рекламодавців та агентства

·         Новий сервіс для рекламодавців

·         Хто робить моніторинг розміщення реклами на піратський сайтах

·         Розміщення реклами в Інтернет – як не потрапити у піратську пастку

З 11:30 до 13:00 –  Круглий стіл для рекламодавців «Як захистити себе?».

 

 Місце проведення: Hub 4.0 (пров. Ярославський, 1/3), зал Evolution.

 

 Контакти для реєстрації ЗМІ: Марина Гриценко, m.grytsenko@1plus1.tv, тел: 098 829 68 45

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...