Самый большой дьюти-фри в мире

Это не совсем так в случае с торговым центром Haitang Bay International — крупнейшим в мире магазине дьюти-фри. Он расположен на китайском острове Хайнань. В магазине представлено более 300 международных брендов. Среди них представлены такие марки, как Burberry, Chanel, и Dior. Для некоторых брендов, таких как Prada, Rolex и Giorgio Armani, это первое появление на китайском рынке.

Фото: luxurylaunches.com

Массивный торговый центр площадью 72 000 кв. метров открыл свои двери в начале этой недели. Это одно из самых ожидаемых событий для китайских покупателей. Торговый центр является попыткой предотвратить поездки китайских покупателей за пределы страны. Компания China International Travel Service Group (CITS) инвестировала около 814 млн. долларов США в строительство торгового центра, который управляется China Duty Free Group под руководством CITS.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.