Самые влиятельные люди в мире. Мировой эстеблишмент – 2016

В ежегодный список попали все самые влиятельные люди этого года: от гениев Силиконовой долины и создателей самых известных социальных сетей до голливудских актрис.

Лидером рейтинга стал Джефф Безос, глава и основатель Amazon.com, который в этом году вошел в тройку самых богатых людей мира и собрал команду для разработки искусственного интеллекта.Следом за ним идет основатель Facebook Марк Цукерберг, третье место присудили Эвану Шпигелю, сооснователю Snapchat.

С четвертого по седьмое место расположились Боб Айгер — президент Disney; Илон Маск, создатель компании SpaceX, известный своими намерениями колонизировать Марс; Рид Хастингс, подаривший нам Netflix; Трэвис Каланик — создатель Uber, а замыкает десятку самых влиятельных Бейонсе.

14 строчку рейтинга заняла Шерил Сэндберг — операционный директор Facebook; актриса Дженнифер Лоуренс расположилась на 28 месте; культовый режиссер Джей Джей Абрамс (на его счету самые кассовые «Звездные войны») — 30 место; создатели сериала «Игра престолов» Дэвид Бениофф и Дэн Уайсс — на 32 месте. Скарлетт Йоханссон закрепилась на 74 строчке рейтинга, а Кевин Систром, сооснователь Instagram, всего лишь на 82-м.

Одну из последних строчек рейтинга, 91-ю, занял креативный директор Gucci Алессандро Микеле. Рейтинг издания закрыл клан Кардашьян-Дженнер в полном составе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.