Самошнурующиеся кроссовки Puma ищут бета-тестеров

Компания Puma недавно анонсировала выпуск кроссовок «Fi» («Fit Intelligence»), которые поступят в продажу весной следующего года. Но вначале их предстоит хорошенько протестировать.

В этих кроссовках есть встроенный микромоторчик, который позволяет через мобильное приложение управлять шнурками, затягивая их или ослабляя. Также их можно настроить через смарт-часы Apple или с помощью крохотного тачпада на самих кроссовках.

110b90b4a7a3d3f4501e219329895598 - Самошнурующиеся кроссовки Puma ищут бета-тестеров

Эта обувь оснащена сенсорами, которые позволяют ей изучить форму ноги и самой затянуть шнурки как следует. Кроссовки можно подзаряжать с помощью специального коврика или, если они разрядились прямо на улице, просто заменить батарею.

В плане дизайна Puma тут идет по стопам Nike, которая выпустила модель Adapt BB в феврале этого года. Вариант Nike оказался не слишком успешным, так как после очередного обновления обувь перестала синхронизироваться с мобильным приложением.

Учитывая чужие ошибки, Puma решила предварительно протестировать кроссовки «Fi». Компания объявила набор бета-тестеров, чтобы максимально отладить технологию, прежде чем выпускать ее на рынок.

Правда, для того чтобы первыми опробовать эти кроссовки, нужно жить в США, Великобритании, Германии, Испании, Дании, Швеции, Норвегии, Турции, Японии, Гонконге или Индии.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...