Садоводом станет каждый

Eden's Paper — это линейка обёрточной бумаги, которую можно посадить в землю после использования. Разработка призвана сократить количество отходов от подарочной упаковки

 Британское инновационное агентство BEAF вставляет в бумагу Eden's Paper семена, которые позволяют вырастить овощи, фрукты, травы и цветы. В настоящее время бренд предлагает бумагу девяти вариантов — подсолнухи, английская флора, лук, морковь, томаты, свёкла, болгарский перец, салат и брокколи.

1409040200399 - Садоводом станет каждый

Фото: thedieline.com

В 2011 году только в Великобритании было выброшено 227 000 миль использованной бумаги после сезона праздников. Такого количества достаточно, чтобы девять раз обернуть весь мир вдоль экватора. Обёрточная бумага Eden's Paper имеет семена, вставленные между слоями бумаги. Все слои держатся без использования клея. Даже для печати используются чернила на основе растительного сырья. Это полностью экологичный продукт.

1409040200400 - Садоводом станет каждый

Фото: thedieline.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».