С кем из украинцев работают Бэкхем и Морган?

«За последние 5 лет мы разработали больше 100 брендов по всему миру. Уже 4 года мы работаем с глобальной финансовой империей JP Morgan, в 2017 году выйдет наш проект по брендингу и упаковке разработанный для иконы стиля, а в прошлом известного футболиста, по имени David Beckham. Сейчас мы взялись за несколько секретных проектов для одного из самых дорогих в мире брендов лаков OPI, а в начале года запустили новый яркий украинский мобильный оператор Yezzz!»

На встрече Артем и Александр расскажут, каково работать с такими известными компаниями, как делать стабильно крутой дизайн и почему в Украине можно вполне комфортно жить.

ВХОД СВОБОДНЫЙ ПО ПРЕДВАРИТЕЛЬНОЙ РЕГИСТРАЦИИ

http://varto.org.ua/event/131

(регистрация бесплатная, но обязательная)

Друзья и партнеры проекта «ВАРТІ ІМЕНА»:

Центр современного искусства М17
Портал Platforma

Портал Sayhi

Портал ReklaMaster

Проект Forge Events

CreativeManagementCamp

Фотозйомка Вікторія Григор’єва

Встреча состоится 29 марта 2016 года, в 20.00 в Центре современного искусства М17 по адресу: г. Киев, ул. Антоновича, 102-104

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.