Руслана Писанка снялась в рекламе национального оператора «Киевстар»

Руслана сыграла роль мамы, которая с сыном пришла на ярмарку за продуктами. Мама учит сына быть осторожным, ведь на рынке всегда надо держать ухо востро, чтобы не обманули. Наконец дошла очередь и до выбора нового тарифа «для малого». А здесь все честно, «как для себя». Еще и скидку дают – 33%.

И действительно, в новых тарифных планах абоненты самого крупного украинского мобильного оператора ежемесячно могут экономить до 33% на услугах связи при условии предоплаты услуг на месяц. Например, жители Киева и Львова, заказав скидку, могут за 20 гривен в месяц получить безлимитный доступ в интернет и безграничное общение с другими абонентами «Киевстар». При этом все налоги и сборы (НДС и ПФ) уже включены в 20 гривен.

Съемки ролика проходили в Киеве в Дарницком районе возле Дворца культуры «Дарница». Для съемок была специально отстроена ярмарка, привезены прилавки и продукты.
В разработке креативной идеи рекламного ролика приняли участие маркетологи «Киевстар» во главе со Святославом Горбанем и команда агентства Adventa Lowe. Продакшн ролика обеспечила студия LIMELITE.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...