Руслана Писанка снялась в рекламе национального оператора «Киевстар»

Руслана сыграла роль мамы, которая с сыном пришла на ярмарку за продуктами. Мама учит сына быть осторожным, ведь на рынке всегда надо держать ухо востро, чтобы не обманули. Наконец дошла очередь и до выбора нового тарифа «для малого». А здесь все честно, «как для себя». Еще и скидку дают – 33%.

И действительно, в новых тарифных планах абоненты самого крупного украинского мобильного оператора ежемесячно могут экономить до 33% на услугах связи при условии предоплаты услуг на месяц. Например, жители Киева и Львова, заказав скидку, могут за 20 гривен в месяц получить безлимитный доступ в интернет и безграничное общение с другими абонентами «Киевстар». При этом все налоги и сборы (НДС и ПФ) уже включены в 20 гривен.

Съемки ролика проходили в Киеве в Дарницком районе возле Дворца культуры «Дарница». Для съемок была специально отстроена ярмарка, привезены прилавки и продукты.
В разработке креативной идеи рекламного ролика приняли участие маркетологи «Киевстар» во главе со Святославом Горбанем и команда агентства Adventa Lowe. Продакшн ролика обеспечила студия LIMELITE.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оболонь и Kinograf перезапускают «Светлое»

ДАНО. Бренд «Оболонь»: пиво стабильного качества от производителя со 100% украинскими корнями; самое известное за рубежом из выпускаемых в Украине; ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.