Роман Стратийчук – новый креативный директор Publicis Visage

Виктория Макарова, управляющий директор Publicis Visage: «Экспертиза нашей команды развивается в соответствии с изменениями рынка и потребностей клиентов. Новые люди в нашей команде — это новый импульс, новая сила, новая динамика развития. Я уверена, что внушительный профессиональный опыт и талант Романа дадут новый толчок развитию потенциала Publicis Visage».

Для Романа данная должность является своеобразным возвращением, поскольку до назначения креативным директором Havas worldwide Kazakhstan он более 20 лет работал в Украине с командами Saatchi&Saatchi, Y&R, IMAGE DDB и др.

 Роман Стратийчук, креативный директор Publicis Visage: «Агентство Publicis Visage — одно из старейших в Украине, представляющее отличную международную сеть, это достойный и устойчивый проект. После небольшого рестайлинга и точечного укрепления из него получится голодная до побед команда, способная выйти победителем в самых жарких рыночных баталиях. В то время, когда многие мои соотечественники едут снова и снова поднимать рекламный рынок Казахстана, я с верой в будущее моей страны задаю вектор обратного тренда». 

Фотограф: Илья Высоцкий, журнал Boulevard

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...