Робот для убаюкивания: дышите глубже

Мягкая робоподушка Somnox помогает уснуть, имитируя дыхание человека. Ее разработала команда Делфтского технического университета (Нидерланды).

Такое устройство рассчитано на то, чтобы с ним спали в обнимку, как с плюшевым мишкой. Оно помогает настроиться на медленный, ровный ритм дыхания. Сенсоры Somnox считывают биоданные человека, определяя, спит он или нет. И, исходя из этого, робоподушка подстраивается под дыхание пользователя, постепенно замедляясь.

На создание этого робота команду ученых подвигли исследования, доказавшие, что спокойное дыхание делает миндалевидное тело мозга – центр страха – менее чувствительным.

Кроме того Somnox может издавать успокаивающие звуки для убаюкивания. И звуки, и темп дыхания можно настроить через мобильное приложение.

Как показали исследования, практически каждый пятый взрослый страдает от нарушений сна: неспособность заснуть, постоянные пробуждения или подскакивание до звонка будильника. Все это сильно мешает жить, поэтому для борьбы с этой проблемой и был создан робот Somnox.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нова пошта Глобал стирає кордони у онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Від смуги перешкод до веселкового печива: кампанії в підтримку ЛГБТ-спільноти

Кампанії в підтримку ЛГБТ-спільноти можуть бути дуже різними: зворушливі, іронічні, яскраві, лаконічні, такі, що апелюють до історії, релігії, політики…

Publicis Groupe вирішила провести власні «Канни»

Publicis Groupe вирішила провести власні «Канни»

Цього року через пандемию коронавірусу Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions було скасовано. Але група агентств Publicis Groupe вирішила провести власний ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...