Ripper ATV: скейтборд с моторчиком и закосом под Jeep Wrangler

Электроскутеры стали уже типичным явлением в городах Америки. Они идеально подходят для перемещения в пределах городской черты. Однако если вы попытаетесь проехаться на таком устройстве по лесу, у вас вряд ли это получится, как бы вам этого ни хотелось. Тут-то и выходит на сцену Ripper ATV от Rogue Power.

Своей системой подвески и мощными шинами он напоминает скорее Jeep Wrangler, чем обычный скутер. У него четыре колеса, как у скутера-скейтборда, недавно продемонстрированного Audi. А Т-образный руль позволяет разгоняться, тормозить и поворачивать. В отличие от скутера, четыре колеса на подвеске увеличивают маневренность и делают поездки по пересеченной местности комфортнее.

Взревывает Ripper ATV как газонокосилка. Что неудивительно – мотор-то у него газонокосилочный, мощностью в четыре лошадиных силы. Для транспорта весом около 100 кг этого вполне достаточно. Хотя и не то чтобы много, если добавить сюда вес человека с тяжелой сумкой (крепления для багажа тоже предусмотрены).

При желании на Ripper ATV можно установить сиденье или выкрасить его камуфляжной краской (для охотников).

Впрочем, такой скутер-внедорожник весьма недешев. Ведь альтернатив ему пока что нет.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».