Ripper ATV: скейтборд с моторчиком и закосом под Jeep Wrangler

Электроскутеры стали уже типичным явлением в городах Америки. Они идеально подходят для перемещения в пределах городской черты. Однако если вы попытаетесь проехаться на таком устройстве по лесу, у вас вряд ли это получится, как бы вам этого ни хотелось. Тут-то и выходит на сцену Ripper ATV от Rogue Power.

Своей системой подвески и мощными шинами он напоминает скорее Jeep Wrangler, чем обычный скутер. У него четыре колеса, как у скутера-скейтборда, недавно продемонстрированного Audi. А Т-образный руль позволяет разгоняться, тормозить и поворачивать. В отличие от скутера, четыре колеса на подвеске увеличивают маневренность и делают поездки по пересеченной местности комфортнее.

Взревывает Ripper ATV как газонокосилка. Что неудивительно – мотор-то у него газонокосилочный, мощностью в четыре лошадиных силы. Для транспорта весом около 100 кг этого вполне достаточно. Хотя и не то чтобы много, если добавить сюда вес человека с тяжелой сумкой (крепления для багажа тоже предусмотрены).

При желании на Ripper ATV можно установить сиденье или выкрасить его камуфляжной краской (для охотников).

Впрочем, такой скутер-внедорожник весьма недешев. Ведь альтернатив ему пока что нет.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...