Revolut випустить свої перші в США картки в результаті нової угоди з Mastercard

Mastercard і Revolut оголосили про партнерство щодо запуску карток Revolut у США до кінця року. Цей лонч відбудеться в рамках розширення співробітництва компаній, яке дасть змогу Revolut випускати картки в будь-якій країні світу, де працює Mastercard. Mastercard має тривалу історію співпраці з Revolut з моменту заснування Revolut в 2015 році та участі компанії в акселераторі Mastercard – Start Path.

Разом Mastercard та Revolut вже досягли значного успіху в Європі, надаючи клієнтам інноваційні фінансові послуги, починаючи від щоденного управління грошима – й до провідних сервісів із обміну валют. В рамках співпраці дві компанії стануть партнерами щонайменше з 50% усіх існуючих та випущених у майбутньому карток Revolut в Європі. Крім Європи угода також дасть змогу Revolut досягти амбіцій з виходу на міжнародний ринок. Початком їх втілення стане надання фінансових послуг клієнтам у США, до кінця року бренди запустять перші рішення Revolut на американському ринку. Глобальна експансія також дозволить Revolut вийти на ринки Aзійсько-Тихоокеанського регіону та Латинської Америки, зокрема Австралії, Сінгапуру, Японії, Нової Зеландії, Бразилії та Мексики.

«Як партнер запуску Revolut, компанія Mastercard зробила значний внесок у наш успіх. Сьогоднішня угода надасть нам змогу досягти амбітної мети – запропонувати інноваційні фінансові та платіжні рішення людям в усьому світі, – відмічає Нік Сторонський, засновник та виконавчий директор Revolut.Запуск у США стане величезним кроком для нас, і ми раді, що нашим партнером із виходу на ринок буде саме Mastercard».

 «Ми працюємо з Revolut останні чотири роки. Ми раді, що наше партнерство продовжує поглиблюватися та допомагає втілювати спільні глобальні амбіції. Успіх Revolut та швидкість виходу на нові ринки, такі як США, є підтвердженням нашого бажання надавати підтримку фінтех-проектам. Розширення географії Revolut дасть змогу мільйонам людей у світі користуватися перевагами глобальної мережі прийому Mastercard та революційними фінансовими послугами Revolut», – зауважує Майкл Мібах, директор Mastercard з розвитку продуктів.

 У результаті партнерства Revolut також отримає деякі новітні технології Mastercard для своїх продуктів та рішень, починаючи з застосування платформи Mastercard Send.

Лише в Європі Mastercard є партнером для понад 60 цифрових банків та фінтех-компаній, і ця цифра подвоїлась за останні два роки. Це свідчить про стратегію компанії щодо роботи з фінтех-партнерами з моменту їх створення. Програма Mastercard Start Path, до якої Revolut приєдналась у 2016 році як стартап – це визнана нагородами програма, яка дає змогу технологічним стартапам на більш пізніх стадіях розвитку швидко наростити масштаби завдяки унікальному доступу до технологій, рішень, досвіду та глобальних партнерств Mastercard.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...