Рекламная плоскость – одним кликом

Изменения коснулись интерфейса сервиса, а набор специальных фильтров, мультиязычность инструмента делают клиентский сервис максимально удобным.

Клиенты компании в несколько кликов смогут отбирать плоскости: по адресу, периодам экспонирования, привязки к объектам по интересу (магазины, аптеки, госучреждения, соц.объекты) и, безусловно, с учетом основных медиа показателей (OTS, GRP).

 Инструмент дает возможность выбора расстояния от щитов до объектов по интересу и направление самих носителей. Выбранные плоскости автоматически отображаются на карте и клиентам необходимо лишь оформить корзину, подтвердив дальнейшую обработку заказа.

 Удобство, быстрота и комфорт работы клиентов с сервисами BigMedia – одно из стратегических направлений работы команды компании на ближайшую перспективу.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.