Рекламна подорож до кращих агенцій Європи.

 

Two reasons – це новий проект Тараса Парандія, одного з співзасновників Startup Ukraine.

 

Two reasons – це інший формат відпочинку. Його створено для тих, хто обирає подорож в компанії однодумців, з унікальною програмою, місцями для відвідування з різноманітною специфікою для різних інтересів .” – розказує про свій проект Тарас.

 

Перша подорож відбудеться вже 1 – 7 грудня 2014 року. Її авторами стали співзасновники Kyiv Academy of Media Arts Сергій та Анна Вовк . Вони пропонують свій варіант подорожі до Берліну і Амстердаму, а в програму цієї професійної відпустки увійщли лекції у кращих рекламних агенціях від іноземних спеціалістів, відвідування всесвітньовідомих учбових закладів та просто культових місць, без яких не можна уявити собі цих двох європейських столиць.

 

Коли Тарас Парандій вперше розповів про свій задум, ми одразу зрозуміли, що такі подорожі – це те, що ми самі хотіли зробити, але завжди відкладали на наступні півроку. Та цього разу організаторські здібності Тараса не дозволили нам відкласти реалізацію знову. Ми створили унікальну подорож, яку неможливо повторити самотужки. Обраний напрямок – Берлін та Амстердам, де ми познайомимося з Wieden&Kennedy, 180 Amsterdam, KesselsKramer, а також завітаємо в гості до MIAMI AD SCHOOL та Berlin school of creative leadership”. – коментує Сергій Вовк.

 

Наша подорож – це не тільки навчання. Багато хто був у Берліні, але не пив коктейлів у барі на телевежі, так і не доїхав до Олімпії, в Амстердамі не купив квитка у, мабуть, найвеличніший кінотеатр у всій Європі, та так і не знайшов справжніх місцевих нетуристичних закладів, не потрапив у мюзік-хол на концерт або на вечірку у клуб, що на 25 поверсі жилої будівлі. Цього разу ми це виправимо”. – обіцяє Анна Вовк.

 

У планах Two reasons ще декілька інших мандрівок. Найближчим часом свої авторські програми запропонують Роман Тугашов (Вуличний Фестиваль Їжі, гастрономічна подорож), Слава Балбек (2B Group, архітектурна подорож) та Дмитро Авдеєв (TV BOY Production, подорож для закоханих у відео).

 

 

 

___________________

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

5 историй — 5 независимых маркетинговых агентств Украины с уникальным подходом в работе

Бизнес-журналист, специалист по развитию бизнеса Евгений Загладько собрал 5 историй о 5-ти независимых маркетинговых агентствах Украины с уникальным подходом в ...

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор ...

Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок.

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...