Разработан единый подход к оценке эффективности для всех маркетологов

 

Рынок маркетинговых сервисов состоит из множества услуг, поэтому наличие единой панели или универсальных показателей эффективности всегда было желаемой, но трудно достижимой целью.

 

 

Команда МАМИ сочла нужным собрать, проанализировать и задать общие стандарты в измерении эффективности маркетинговых сервисов. Эксперты ведущих агентств потратили на это практически восемь месяцев. Все показатели теперь собраны воедино и отражены в доступной инфографике.

 

МАМИ  надеется, что этот подход к оценке эффективности сотрудничества клиентов и агентств станет прозрачным, а универсальный понятийный аппарат поможет нам принимать эффективные управленческие решения.

 

Презентация универсального подхода к KPI состоится 5 марта (четверг) в 18.00 в конференц-зале Talan Communications (AGL Digital Lounge), ул. Жилянская, 31, 6-й этаж.

 

Регистрация: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко и Татьяна Мехед.

 

Участие БЕСПЛАТНОЕ!

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...