"Работать надо!". Наверху все еще ценят трудоголиков

Каждый четвертый босс считает трудоголизм положительной чертой характера. Каждый второй офисный работник считает себя трудоголиком, регулярно задерживается на работе и часто думает о ней, даже находясь вне офиса. Как же относятся сотрудники украинских офисов к трудоголизму как явлению? Чуть больше трети опрошенных (35%) уверены, что трудоголизм – скорее положительное качество, в то время как 38% убеждены в противоположном.

IaAAAAiEa4CSHN0ugcmvnz5wcHdkYvG3MUCFxQaYmWten8mAULFgShQtzBncncTkvmzZsXdEHTbajrWms0s6SwpRmn6GClWae2lrIBAAAA8v8BnM1gO+jalqoAAAAASUVORK5CYII= - "Работать надо!". Наверху все еще ценят трудоголиков

При этом следует отметить, что чем выше занимаемая должность, тем больше сотрудник склонен полагать, что трудоголизм является положительной чертой. Так, среди тех, кто одобряет трудоголизм, 42% ТОП-менеджеров, начальников и владельцев компаний. Чуть меньше, а именно 38%, — менеджеры среднего звена. Еще 29% — линейные специалисты.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.