Publicity Creating  будет продвигать ЖК «Олімпійське Містечко»

Среди них – пресс-релизы и статьи, видео в Интернет, ведение и развитие страницы в Facebook, пресс-мероприятия  и др.

Жилой комплекс будет состоять из 10 секций, которые названы в честь городов, которые были столицами Олимпиады в разные годы – Афинская, Берлинская, Монреальская и другие.

ЖК «Олімпійське містечко»  –  по сути,  первая  новостройка  столицы, где будут учтены европейские нормы комфорта для людей с особыми потребностями.  Это подразумевает целый ряд параметров –  пандусы, отсутствие порогов внутри здания, наличие поручней  и кнопки вызова лифта на определенной высоте, определенную ширину дверных проемов в коридорах и квартирах,  и многое другое.  Архитекторы учли все необходимые нормы в проекте ЖК, а застройщик предусмотрел их реализацию в ходе строительства.

Более того, к работе над проектом привлечены эксперты – среди них Светлана Трифонова, многократный призер параолимпийских игр. Знаменитая спортсменка консультирует команду застройщика.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.