Агенція пропонує ефективну методологію планування Open Source (Відкритий доступ), орієнтовану на застосування комплексу різноманітних експертиз і знань для успішного досягнення бізнесових та маркетингових цілей клієнтів. Ми сфокусовані на розробці інтегрованих рішень, які поєднують досвід роботи різних сфер: креативу, медіа, діджитал, big data, BTL, trade, перформанс-маркетингу. Це дає можливість Blue 449 стати єдиним «вікном» та вирішувати комплексні задачі бізнесу.
Команда агенції Blue 449 — це команда професіоналів, яка досягає високих бізнес-результатів завдяки розумінню еволюції взаємодії споживачів із медіа, доречному застосуванню провідних технологій та винахідливості. В Україні Blue 449 було створено в результаті трансформації агентства ZenithOptimedia, що входить у топ-3 медіаагенцій ринку за обсягом розміщення та ефективністю, у дві окремі агенції — Zenith та Blue 449 відповідно до глобальної політики мережі. Обидві агенції мають сильну експертизу, проте різну філософію й унікальні пропозиції.
«Філософія Blue449 є новаторською, але вона вже довела свою успішність та актуальність для рекламодавців на багатьох ринках і за умов високої конкуренції. Повна відкритість до нового, адаптивність і залучення найсучасніших методів досягнення результату забезпечать перевагу агентству й в Україні», — вважає Олег Попенко, СEO Publicis One в Україні та Східній Європі.
Керівником агенції призначено Юлію Герасько. Вона має більш ніж 12-річний досвід у рекламній галузі та три нагороди Effie.
«Наша концепція полягає в тому, що ми не замикаємося на своїх напрацюваннях, а постійно рухаємося в пошуку нових ідей. Ми знаходимо найкращих фахівців, які здатні мислити нестандартно та вирішувати повний спектр комунікаційних завдань. І ми переконані, що принесемо додаткову цінність нашим клієнтам і покладемо початок ери нового партнерства», — зазначила Юлія Герасько.
25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...
Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...
З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...
Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...