Publicis One в Україні запускає агенцію нового типу Blue 449
Агенція пропонує ефективну методологію планування Open Source (Відкритий доступ), орієнтовану на застосування комплексу різноманітних експертиз і знань для успішного досягнення бізнесових та маркетингових цілей клієнтів. Ми сфокусовані на розробці інтегрованих рішень, які поєднують досвід роботи різних сфер: креативу, медіа, діджитал, big data, BTL, trade, перформанс-маркетингу. Це дає можливість Blue 449 стати єдиним «вікном» та вирішувати комплексні задачі бізнесу.
 
Команда агенції Blue 449 — це команда професіоналів, яка досягає високих бізнес-результатів завдяки розумінню еволюції взаємодії споживачів із медіа, доречному застосуванню провідних технологій та винахідливості. В Україні Blue 449 було створено в результаті трансформації агентства ZenithOptimedia, що входить у топ-3 медіаагенцій ринку за обсягом розміщення та ефективністю, у дві окремі агенції — Zenith та Blue 449 відповідно до глобальної політики мережі. Обидві агенції мають сильну експертизу, проте різну філософію й унікальні пропозиції.
 
 «Філософія Blue449 є новаторською, але вона вже довела свою успішність та актуальність для рекламодавців на багатьох ринках і за умов високої конкуренції. Повна відкритість до нового, адаптивність і залучення найсучасніших методів досягнення результату забезпечать перевагу агентству й в Україні», — вважає Олег Попенко, СEO Publicis One в Україні та Східній Європі.
 
Керівником агенції призначено Юлію Герасько. Вона має більш ніж 12-річний досвід у рекламній галузі та три нагороди Effie.
 
«Наша концепція полягає в тому, що ми не замикаємося на своїх напрацюваннях, а постійно рухаємося в пошуку нових ідей. Ми знаходимо найкращих фахівців, які здатні мислити нестандартно та вирішувати повний спектр комунікаційних завдань. І ми переконані, що принесемо додаткову цінність нашим клієнтам і покладемо початок ери нового партнерства», — зазначила Юлія Герасько.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

5 историй — 5 независимых маркетинговых агентств Украины с уникальным подходом в работе

Бизнес-журналист, специалист по развитию бизнеса Евгений Загладько собрал 5 историй о 5-ти независимых маркетинговых агентствах Украины с уникальным подходом в ...

UNIT.City запустив NEST — всеукраїнську точку росту для стартапів

Інноваційний парк UNIT.City 15 липня 2020 року оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор ...

Компанія Amazon вводить смарт-візки у своїх офлайн-магазинах

Amazon Dash Cart обладнані цілим рядом сенсорів, вагами та камерами, які дозволяють точно визначити, який саме товар покупець кладе у візок.

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...