Publicis One в Україні запускає агенцію нового типу Blue 449
Агенція пропонує ефективну методологію планування Open Source (Відкритий доступ), орієнтовану на застосування комплексу різноманітних експертиз і знань для успішного досягнення бізнесових та маркетингових цілей клієнтів. Ми сфокусовані на розробці інтегрованих рішень, які поєднують досвід роботи різних сфер: креативу, медіа, діджитал, big data, BTL, trade, перформанс-маркетингу. Це дає можливість Blue 449 стати єдиним «вікном» та вирішувати комплексні задачі бізнесу.
 
Команда агенції Blue 449 — це команда професіоналів, яка досягає високих бізнес-результатів завдяки розумінню еволюції взаємодії споживачів із медіа, доречному застосуванню провідних технологій та винахідливості. В Україні Blue 449 було створено в результаті трансформації агентства ZenithOptimedia, що входить у топ-3 медіаагенцій ринку за обсягом розміщення та ефективністю, у дві окремі агенції — Zenith та Blue 449 відповідно до глобальної політики мережі. Обидві агенції мають сильну експертизу, проте різну філософію й унікальні пропозиції.
 
 «Філософія Blue449 є новаторською, але вона вже довела свою успішність та актуальність для рекламодавців на багатьох ринках і за умов високої конкуренції. Повна відкритість до нового, адаптивність і залучення найсучасніших методів досягнення результату забезпечать перевагу агентству й в Україні», — вважає Олег Попенко, СEO Publicis One в Україні та Східній Європі.
 
Керівником агенції призначено Юлію Герасько. Вона має більш ніж 12-річний досвід у рекламній галузі та три нагороди Effie.
 
«Наша концепція полягає в тому, що ми не замикаємося на своїх напрацюваннях, а постійно рухаємося в пошуку нових ідей. Ми знаходимо найкращих фахівців, які здатні мислити нестандартно та вирішувати повний спектр комунікаційних завдань. І ми переконані, що принесемо додаткову цінність нашим клієнтам і покладемо початок ери нового партнерства», — зазначила Юлія Герасько.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...