Интеграция сервиса доставки «Новая Почта» была реализована через АPI (application programming interface), который дает возможность работать с большим количеством заказов и отправлений. Введение данной системы увеличивает скорость обработки заказов и помогает избежать ошибок при оформлении и последующей их доставки, а также обеспечивает удобство работы для неподготовленных пользователей портала.

По словам разработчиков Prom.ua, владельцы интернет-магазинов на торговой площадке смогут в автоматическом режиме оформлять товарно-транспортные накладные и экспресс-накладные; формировать реестры приема/передачи отправлений и указывать точную стоимость доставки, а также рассчитывать ориентировочную дату доставки, задавать данные отправителя (которые будут использоваться по умолчанию) и контролировать статус груза из «Кабинета компании» на Prom.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.