Продажи электромобилей в мире выросли на 59%

В первом квартале 2018 года в мире было продано 312 400 автомобилей с зарядкой от сети – на 59% больше, чем за аналогичный период прошлого года.

Такие данные приводит ресурс ev-volumes.com, чья статистика учитывает глобальные продажи легковых электрокаров и плагин-гибридов, а также продажи легких коммерческих электромобилей в США и Канаде, Европе и Китае.

В январе-марте 2018-го подключаемые гибриды стали популярнее на 69%, тогда как чистые EV – на 52%. Среди прочего, за три месяца было реализовано 1076 электрокаров на топливных элементах – водородомобили по-прежнему остаются редкостью, но по сравнению с прошлым годом и они показали рост на ощутимые 34%. Бестселлером первого квартала стал новый Nissan Leaf с результатом в 22 000 поставленных машин, а долгожданная Tesla Model 3 смогла занять 10-ю строчку в рейтинге, разойдясь тиражом свыше 8 000 штук.


Быстрее всего в первом квартале росли электромобильные рынки Китая (+113%), Канады (+114%), Нидерландов (+122%), Южной Кореи (+138%), Испании (+118%), Финляндии (+144%) и Австралии (+132%). Если же говорить о доле заряжаемых машин в общем объеме конкретных рынков, лидером традиционно остается Норвегия – из всех проданных там новых машин подключаемыми были 46%. На втором месте – Исландия (26%), на третьем – Швеция (7%). В более крупных государствах на автомобили с зарядкой приходится не более 2,5% рынка.
Источник 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...