Присоска из оригами позволяет бережно переносить тяжелые грузы

Инженеры из Массачусетского технологического института, используя технологию оригами, создали мягкий вакуумный зажим для робота, способный поднимать объекты в 100 раз тяжелее своего веса.

Мягкие зажимы используются довольно широко, чтобы передвигать различные объекты, от фруктов до хрупкой посуды, однако сила такого захвата, как правило, очень ограничена. Однако с помощью модели оригами «магический шар» команда МТИ создала мягкий зажим, способный поднимать довольно тяжелые предметы.

«Магический шар» сложен таким образом, что он может менять форму от шара до цилиндра. Взяв для своих целей полусферу, инженеры затем нанесли на нее гибкое воздухонепроницаемое покрытие. Вакуумное давление складывает эту полусферу в цилиндр, заставляя ее плотно обхватывать объект.

Результаты исследования будут представлены в мае на Международной конференции по робототехнике и автоматизации.

По словам инженеров, одной из самых сложных задач мягкой робототехники является создание зажимных устройств с сильным хватом, но при этом бережных и податливых.

Видео такого зажимного устройства показывает, что оно способно поднимать фрукты, игрушки, смартфоны, инструменты, и такие тяжелые объекты как механическая дрель и небольшой квадрокоптер. Исследователи считают, что его можно в дальнейшем усовершенствовать, оснастив присосками или противоскользящими накладками.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Картонний вболівальник вирушає на пошуки пива у новій рекламі Bud Light

В цьому кумедному відео картонний вболівальник «Нью-Йорк Джаєнтс» раптом оживає і вирушає у епічний квест. Заради пива, звісно.

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

Створено навушники, здатні відстежувати вираз обличчя та конвертувати його в емодзі

Навушники здатні відстежувати вираз обличчя свого користувача, навіть якщо той носить маску. Для цього вони фіксують контури щік.