Оператор зовнішньої реклами PRIME Group представив оновлену версію візуалізатора рекламних сюжетів. Інструмент призначений для швидкої оцінки читабельності сюжетів в умовах, наближених до реальних.
Візуалізатор дозволяє перевірити, наскільки добре повідомлення зчитується на відстані, чи є колірне рішення вдалим, і, в цілому, наскільки органічно сюжет вписується в міське середовище. Також інструмент стане в пригоді для швидкого створення візуалізацій з метою демонстрації їх клієнтам.
Візуалізатором може скористатися будь-хто, чи то маркетолог невеликого бренду, чи то дизайнер рекламно-комунікаційного холдингу. Інструмент знаходиться у вільному доступі на вебсайті PRIME Group. Візуалізатор розроблений на основі набору мокапів з рекламними конструкціями на вулицях українських міст. Ці високоякісні зображення призначені для використання дизайнерами офлайн.
«В першу чергу наш інструмент орієнтований на дизайнерів і маркетологів брендів, що не мають досвіду в зовнішній рекламі. Коли розміщуєшся вперше, більше уваги зазвичай приділяєш вибору рекламних місць. Однак, важливо пам’ятати, що грамотне медіапланування — лише половина справи. Якщо не приділити достатньо уваги креативу, кампанія може працювати нижче своїх можливостей, не бути достатньо ефективною. Візуалізатор дозволяє в декілька кліків завантажити зображення, побачити сюжет очима аудиторії й прийняти рішення про необхідність доопрацювання або ж переконатися, що все зроблено вірно. Зазвичай більшість проблемних місць в рекламному сюжеті впадають в око відразу. Швидка онлайн-перевірка макетів дозволяє зменшити ризик того, що креатив виявиться нездатним вразити або нерозбірливим з відстані декількох десятків метрів», — говорить Людмила Короткова, заступниця директора з маркетингу PRIME Group.
Отримані візуалізації можна використовувати при створенні презентацій для клієнтів, ними можна поділитися в соцмережах або просто зберегти.
Читайте також:
Дерев’яні велосипеди для всіх і кожного як спосіб боротьби з вуглецевими викидами