Приложение Fishbrain подскажет рыбакам, где клев лучше

Рыбалка может быть расслабляющим и ненапряжным занятием за отдыхом на берегу реки. Бывают, однако, времена, когда сидеть и ждать непонятно сколько ради призрачной надежды поймать форель или окуня совсем не хочется. В этом случае вам пригодится приложение Fishbrain и его новая функция BiteTime, позволяющая рыбакам заранее узнать, что, где и когда лучше клюет.

Откуда такой точный прогноз? Все благодаря обширной базе данных Fishbrain и алгоритмам машинного обучения. Если кто не в курсе, Fishbrain это такой Инстаграм для рыбаков. Но помимо фотографий он собирает и анализирует данные об улове, местности и погодных условиях.

Эта база данных содержит информацию 5 400 000 уловов и замеряет 30 метеопараметров, от атмосферного давления до фазы луны. Исходя из всего этого, BiteTime определяет лучшее время для ловли рыбы в любом водоеме мира.

Например, если вы планируете половить окуней с Пойнт-Харбор в Сан-Франциско, BiteTime посоветует вам приступить к рыбалке в 4 утра, чтобы не съездить впустую.

Данные представлены в виде столбцовых диаграмм и охватывают 50 видов рыбы.

По словам Джона Эттби, гендиректора Fishbrain, идея приложения заключается в том, чтобы переложить на машину все сложные расчеты, и делать лишь то, что приносить удовольствие: ловить рыбу.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...