Преемственная смена в  Havas Worldwide Ukraine

За время управления Максимом Артеменко агентство Havas Worldwide Ukraine поднялось в промежуточном рейтинге с 27-го на 4-е место в креативном рейтинге, выиграло много фестивальных наград и приобрело новых клиентов. Но самое главное, что агентство подняло планку собственного креатива на новый уровень.
Держать и поднимать далее эту планку теперь будет новый креативный директор Havas Worldwide Ukraine — Иван Акинин.
 
Более года Иван и Макс проработали в тандеме буквально за соседними столами, так что дело и команда Макса передаются в надежные руки и мозги.
 
За плечами у Ивана неоценимый опыт работы на позиции арт-директора в Leo Burnett Ukraine, который впоследствии позволил ему стать старшим арт-директором в Havas Worldwide Ukraine, а теперь и креативным директором.
 
Не будем умалчивать о большом опыте работы Ивана с международными клиентами, о наградах, о потрясающем чувстве юмора, об экспертизе в самых различных медиа и об исключительном умении оптимально распределять ресурсы творческой команды как для достижения целей клиентов, так и для выполнения внутренних задач агентства.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.