Зміни та виклики 2014 року висувають нові вимоги до сфери комунікації. Україна поступово інтегрується в європейський контекст, а отже необхідність прозорості та залучення аудиторії до рівноправного діалогу виходять на перший план. Тому наше завдання підвищувати рівень PR-комунікації в Україні та оцінювати кейси, спираючись на світові стандарти. Особливістю конкурсу у 2014 року є новий формат – міжнародне журі розгляне всі проекти онлайн.

До складу уві    йшли міжнародні експерти із світовим іменем, українські експерти та переможці попереднього року, а саме:

1. Пол Холмс, голова журі, засновник та CEO, The Holmes Report і нагороди  SABRE awards (США)
2. Андре Маннінг, Глобальний керівник PR & Public Affairs, Booking.com (Нідерланди)
3. Антон Глівинський, Директор зі з’язків з громадськістю, ЕСТА Холдинг (Україна)
4. Габор Хегі, Управляючий директор, Capital Communications (Угорщина)
5. Джанні Каталфамо, CEO,  Digital & Social Media Leadership boutique cc:catalfamo (Італія)
6. Дмитро Шерембей, директор БФ «Пацієнти України» (Україна)
7. Ірина Золотаревич, директор PLEON Talan, член Комітету WCF Davos, директор C4F Davos Awards, член правління UAPR (Україна)
8. Ларс Хілз, CEO, Lars Hilse, Web Strategy & E-Business Development Consultants (Німеччина)
9. Лорена Кареньо, CEO, Marketing Q S&C (Мексика)
10. Олена Іванова, Директор, агентство HPPR (Україна)
11. Ольга Герасенко, фахівець із зв'язків з громадськістю Фонду ООН (Білорусь)
12. Олена Якимчук, Менеджер із корпоративних зв’язків Емвей Україна (Україна)
13. Стюарт Брюс, незалежний консультант, онлайн PR блогер, діджитал-спеціаліст (Велика Британія).

Подати заявки можна в 3-ох номінаціях:

У 2014 році учасники можуть подавати проекти в наступних номінаціях:

Номінація №1
«Найкреативніший проект» – за найбільш оригінальне рішення в рамках PR-кампанії:
категорія «Великі проекти» (бюджет більше 150 000 грн. без урахування податків);
категорія «Малі та малобюджетні проекти» (бюджет менше 150 000 грн. без урахування податків).

Номінація №2
«Найефективніший проект» – за найбільш ефективне вирішення поставленої задачі за допомогою PR-інструментарію на базі етичних стандартів:
категорія «Великі проекти» (бюджет більше 150 000 грн. без урахування податків);
категорія «Малі та малобюджетні проекти» (бюджет менше 150 000 грн. без урахування податків).

Номінація №3
Про-боно проекти – конкурс PR-кампаній, виконаних на безоплатній основі.

Крім того, «Гран-прі фестивалю» нагороджується проект, який отримав золото в одній з номінацій та будь-яку з нагород в іншій номінації.

Захист робіт конкурсантів, що потрапили до шорт-листа, а також церемонія нагородження переможців відбудуться 20 листопада 2014 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...