PR-Агенція PRP в Україні стає Be—it

Агенція PRP в Україні, один із лідерів українського комунікаційного ринку, розпочинає свою нову історію. Нову історію із новою назвою: PRP в Україні стає Be—it [Бі—іт].

В основу нової назви агенції ми заклали наше життєве кредо – створювати реальність, в якій ми самі хочемо жити. Бути тим, ким прагнемо бути. Мати позицію і відстоювати її. Бути надією та натхненням для інших. Діяти як лідери, яких самі поважаємо. Прагнути залишити свій слід в історії бізнесу, суспільства, країни.

Що ж до нового бренду – ми вдячні довголітньому партнеру і колезі по ринку Андрію Федоріву і його команді, що підійшли з натхненням і любов’ю до створення лого та айдентики, на основі вимріяної нами назви. Колеги знайшли відповідне і унікальне для нас позначення цього важливого шляху у вигляді обов’язкового тире між словами у назві, а також у вигляді ліній – в логотипі та айдентиці. Лінії кожен може заповнити своїми діями, словами, нотами, формами і фарбами, але головне – змістом.

«Останні 12 років – це була натхненна подорож під назвою PRP. За цей час ми впроваджували міжнародні стандарти комунікацій на українському ринку, створювали інноваційні стратегічні платформи і практики, плекали довіру до наших клієнтів, завжди старались своїми проектами додавати гордості за нашу країну. За цей час постала згуртована команда експертів, керівників і консультантів практик, яка дуже любить свою справу і вже давно працює разом, створюючи найкращу синергію знань, талантів і спільного досвіду. Але ми і змінились за останні кілька років. З досвідом Революції гідності ми ще більше переймаємось тим, який слід ми нашою справою залишимо для України і світу. Прийшло розуміння, що неможливо вести бізнес як зазвичай, тому з українського бізнесу вийшли російські партнери, і українські – з російського. Я дякую нашим партнерам за бренд PRP, за довіру та за можливість усі ці роки бути самими собою і відстоювати власну позицію. А в нашій новій назві кажемо: Be—it, прагнемо творити нову реальність для нас і для країни. І будемо намагатись щодня жити у нашому кредо», – Наталя Попович, президент компанії Be—it.

«Працюючи на українському ринку, ми йшли не тільки в ногу з ринком, але й створювали нові тренди. Ми відкривали нові практики, які створювали попит на нові послуги в Україні  – Place ID – для розвитку інвестиційного та туристичного потенціалу міст та регіонів, Employer ID  – для роботи з брендом роботодавця та залученням співробітників у комунікації компаній, Healthcare Hub – для фокусних комунікацій в сфері охорони здоров’я. Ми створили та розвивали власні платформні проекти: Чорноморський Економічний Форум, Київський Форум з питань бренду роботодавця та залучення (KEBEF), і й надалі ми вже як Be—it будемо працювати над тим, щоб створювати історії для наших клієнтів, для суспільства, для держави, для нас самих, історії, які будуть наповнені змістом та актуальністю», – Наталя Ольберт-Сінько, директор компанії  Be—it.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...