Попил-поел в одном флаконе

Первые в своём роде соки выпускаются в двух вариантах: Green Fusion и Tropical Fusion. В их состав входит широкое разнообразие фруктов и овощей с хрустящими семенами, орехами и ягодами, которые нужно жевать. Соки Harvest Soul Chewable Juices богаты антиоксидантами, клетчаткой и протеинами. Они готовятся не из концентрата. Соки полностью натуральны и не содержат добавленного сахара.

1413913420163 244526 - Попил-поел в одном флаконе

Фото: harvestsoul.com

Инновационная линейка соков Harvest Soul разливается по бутылочкам объёмом около 480 мл. В состав напитка Green Fusion входит смесь из 21 фрукта и овоща. А в состав Tropical Fusion — 15 фруктов и овощей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.